Alltså det blir ett JA! JA! JA! till den nystartade bloggen LAWINHP.
Personen som skriver den är Harry Potter-fan och juridikstuderande och har hittat ett sjukt kul sätt att skriva på redan i det första inlägget som handlar om familjerätt. Nästa kapitel kommer att handla om glaset som försvann och bloggaren utlovar “en diskussion om skadeståndsansvar när ormar löper amok!”
Se nu till att börja följa den här bloggen!




2 Kommentarer
Hahahahaha! Följer direkt.
Vad bra! Ja hen är ju briljant!